Якщо Вам не підійшов товар належної якості, Ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів з моменту придбання такого товару.

Повернення та обмін товару, придбаного Вами, як Покупцем в нашому Магазині здійснюється наступним чином:

  • Повернення та обмін можливий лише за умови збереження товарного вигляду замовлення.
  • Повернення товару здійснюється шляхом відправлення товару перевізником "Нова Пошта". Реквізити для повернення уточнюйте у наших менеджерів.
  • Повернення коштів Покупцеві здійснюється шляхом зарахування відповідної суми на картковий рахунок Покупця протягом 1-2 робочих днів з моменту отримання та перевірки товару.
  • Оплата за доставку товару, що повертається, здійснюється за рахунок Покупця.
  • Деякі товари потребують перевірки сервісним центром компанії-виробника перед здійсненням повернення коштів. Зазвичай це займає 1-3 робочі дні.

При поверненні або обміні замовлень Магазин НЕ здійснює наступні дії

  • Не здійснюємо поверненя замовлень через склад самовивозу.
  • Не отримуємо повернення, які відправлені з наложеним платежем.

Зверніть також увагу на те, що деякі товари не підлягають обміну та поверненню згідно Закону України "Про захист прав споживачів", а також Постанови КМУ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів". Це, наприклад, погонажні матеріали та вироби нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем.

У випадку, якщо отрманий Вами товар виявився неналежної якості, а саме - бракований, пошкоджений, такий що не відповідає замовленню - його повернення або обмін здійснюється за рахунок нашого Магазину.

Для уникнення непорозумінь щодо стану та якості товару, наполегливо рекомендуємо Вам оглядати товар під час його отримання, та одразу фіксувати наявність пошкоджень, дефектів або невідповідностей, якщо вони мають місце.